Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL 2

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL 2

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL 2
Autor: Simon, Martina
Vedoucí: Glogar, Alois
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na jednu část podnikové identity, a to podnikový design. Hlavním cílem této práce je vypracování projektu na inovaci podnikového designu společnosti RTL II. V teoretické části jsou definovány pojmy jako podniková kultura, identita či televizní trh. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti RTL II, kritickou analýzu její činnosti i podnikové identity a samotný projekt. Součástí projektu je časový harmonogram, analýza nákladů, přínosů a rizik projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1501
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3941


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
simon_2006_dp.pdfZablokované 839.1Kb PDF
simon_2006_vp.doc 1017Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
simon_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet