Analýza spokojenosti zákazníků firmy DITIPO, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy DITIPO, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků firmy DITIPO, a.s.
Author: Mahdalová, Kristýna
Advisor: Novosadová, Leona
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků firmy DITIPO, a.s. V teoretické části se má práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou. Zaměřila jsem se na produkt, spokojenost zákazníků, systém CRM, možnosti segmentace, zacílení na správné zákazníky a marketingový výzkum. V praktické části je popsána společnost DITIPO, a.s., charakteristika produktů a rozdělení jejich zákazníků. K vypracování mé bakalářské práce jsem použila marketingový průzkum, který byl zaměřen na zjištění spokojenosti nezávislých maloobchodních zákazníků firmy DITIPO, a.s Průzkum probíhal pomocí dotazníku. V závěru jsou uvedeny výsledky dotazníkového průzkumu a návrhy, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti zákazníka a efektivity prodeje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15023
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 21334


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mahdalová_2011_bp.pdf 1.721Mb PDF View/Open
mahdalová_2011_vp.pdf 716.5Kb PDF View/Open
mahdalová_2011_op.pdf 141.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account