Návrh zavedení CRM ve firmě AVEX TRADE, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh zavedení CRM ve firmě AVEX TRADE, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matulaj, David
dc.contributor.author Prášek, Matěj
dc.date.accessioned 2012-03-09T04:37:20Z
dc.date.available 2012-03-09T04:37:20Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15104
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o implementaci systému CRM ? řízení vztahů se zákazníky. V teoretické části se autor zabývá nutnými poznatky ze studia o CRM, implementaci systému a interní a externí analýze. Praktická část je zaměřena nejprve na analýzu úrovně současných vztahů se zákazníky, následně pokračuje zhodnocením jednotlivých řešení CRM a jejich návrhem na zavedení a v neposlední řadě se zabývá také nákladovostí celé investice. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 1824532 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CRM cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing vztahů cs
dc.subject komunikace se zákazníky cs
dc.subject implementace CRM cs
dc.subject CRM en
dc.subject customer relationship management en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject customer marketing en
dc.subject communication with customers en
dc.subject implementation of CRM en
dc.title Návrh zavedení CRM ve firmě AVEX TRADE, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Proposal of CRM implementation in AVEX TRADE, spol. s r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2011-05-30
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with implementation of CRM system ? customer relationship management. In the theoretical part the author deals with necessary finding from study of CRM, implementation of system and internal and external analysis. The practical part is focused on analysis of current quality of customer relationship, then continues with evaluation of particular solution of CRM and their proposal for implementation and also deals with level of costs of whole investment. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21260
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
prášek_2011_bp.pdf 1.740Mb PDF View/Open
prášek_2011_vp.pdf 681.8Kb PDF View/Open
prášek_2011_op.pdf 780.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account