Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaja, Jaromír
dc.contributor.author Fialová, Michaela
dc.date.accessioned 2012-03-09T04:38:20Z
dc.date.available 2012-03-09T04:38:20Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15106
dc.description.abstract Tématem mé bakalářské práce je ?Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s.?. PROMENS je firma zabývající se zpracováním plastových výrobků. Cílem této bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků s výrobky a službami firmy a odhalení nedostatků, na které by se firma měla zaměřit. V teoretické části se zabývám procesem marketingového výzkumu, metodami sběru dat a metodami měření spokojenosti zákazníků. V praktické části analyzuji současné měření spokojenosti zákazníků ve firmě a zároveň provádím vlastní měření spokojenosti zákazníků formou dotazníkového šetření. cs
dc.format 84 s. cs
dc.format.extent 1886033 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject loajalita zákazníka cs
dc.subject spotřebitelská hodnota cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject ECSI cs
dc.subject Marketing research en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject customer loyalty en
dc.subject consumer value en
dc.subject questionnaire en
dc.subject ECSI en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s. cs
dc.title.alternative Measurement of customer satisfaction in PROMENS a.s. company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated The topic of my bachelor?s thesis is "Measurement of customer satisfaction in Promens a.s. company". Promens is engaged in manufacturing of plastic products. The aim of my bachelor?s thesis is to find out the level of customer satisfaction with products and services provided by this company and to disclose insufficiencies, which the company should focus on. I am concerned with marketing research process, data collection methods and methods of measuring customer satisfaction in theoretical part. In the practical part I compare customer satisfaction measurement in the company with my own measurements realized by combination of web questionnaire and e-mail. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 17886
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
fialová_2011_bp.pdf 1.798Mb PDF View/Open
fialová_2011_vp.pdf 774.7Kb PDF View/Open
fialová_2011_op.pdf 832.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account