Strategie propagace kultury města Šternberka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie propagace kultury města Šternberka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Chytilová, Monika
dc.date.accessioned 2012-03-09T04:39:23Z
dc.date.available 2012-03-09T04:39:23Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15108
dc.description.abstract Pojednávání o strategii propagace kultury města Šternberka tvoří základní průřez proble-matikou komunikace kultury města. Teoretická podstata marketingových komunikací je tak přizpůsobena potřebám zvýšit potencionál kulturních aktivit pomocí nástrojů městského marketingu. První část diplomové práce se zabývá základními faktory rozvoje kultury pro místní obyvatele. Navazující praktická část konkretizuje socio-kulturní prostředí mik-roregionu Šternbersko, které je pro rozmach v této oblasti zásadní. Navrhovaný projekt komunikační strategie Městských kulturních zařízení je vypracován na základě poznatků z analýzy konkurence, hloubkového rozhovoru o vnímání kulturního prostředí šternberskými obyvateli a určení kladných a záporných stránek MKZ s použitím analýzy SWOT. Podklad pro zefektivnění propagačního působení je zacílen na širokou veřejnost obyvatel Šternberka, nikoli na turisty. Proto se mnohé nástroje reklamy velmi liší od těch komunikující cestovní ruch. cs
dc.format 134 s. cs
dc.format.extent 2785761 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Město cs
dc.subject rozvoj obce cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject kultura cs
dc.subject marketing města cs
dc.subject marketingové komu-nikace cs
dc.subject marketingové nástroje cs
dc.subject situační analýzy cs
dc.subject Šternberk cs
dc.subject příspěvková organizace MKZ cs
dc.subject City en
dc.subject community development en
dc.subject strategic planning en
dc.subject culture en
dc.subject city marketing en
dc.subject marketing commu-nications en
dc.subject marketing tools en
dc.subject situational analysis en
dc.subject Šternberk en
dc.subject an organization MKZ en
dc.title Strategie propagace kultury města Šternberka cs
dc.title.alternative Strategy for the Promotion of Culture Town Šternberk en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated Discussion about the strategy promotion in culture of town Šternberk is midship of the pro-blematic of cultural communication of city. The theoretical nature of marketing communicati-ons is about the needs and their potential how to increase cultural activities city's marketing. The first part deals with the fundamental factors of development of culture for local residents. Followed a practical section specifies the socio-cultural environment of Šternberk. Project's communication strategy of MKZ is drawn up based on the findings from the analysis of competition, ranging conversation about the perception of the cultural environment Šternberk residents and determine the strengths and weaknesses MKZ using SWOT analysis. Basis for more effective promotional activity is aimed at the general public residents, not tourists. Therefore, many advertising tools are very different from those of communicating tourism. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18388
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
chytilová_2011_dp.pdf 2.656Mb PDF View/Open
chytilová_2011_vp.doc 120Kb Microsoft Word View/Open
chytilová_2011_op.doc 122Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account