Strategie propagace kultury města Šternberka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie propagace kultury města Šternberka

Show full item record

No preview available
Title: Strategie propagace kultury města Šternberka
Author: Chytilová, Monika
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Pojednávání o strategii propagace kultury města Šternberka tvoří základní průřez proble-matikou komunikace kultury města. Teoretická podstata marketingových komunikací je tak přizpůsobena potřebám zvýšit potencionál kulturních aktivit pomocí nástrojů městského marketingu. První část diplomové práce se zabývá základními faktory rozvoje kultury pro místní obyvatele. Navazující praktická část konkretizuje socio-kulturní prostředí mik-roregionu Šternbersko, které je pro rozmach v této oblasti zásadní. Navrhovaný projekt komunikační strategie Městských kulturních zařízení je vypracován na základě poznatků z analýzy konkurence, hloubkového rozhovoru o vnímání kulturního prostředí šternberskými obyvateli a určení kladných a záporných stránek MKZ s použitím analýzy SWOT. Podklad pro zefektivnění propagačního působení je zacílen na širokou veřejnost obyvatel Šternberka, nikoli na turisty. Proto se mnohé nástroje reklamy velmi liší od těch komunikující cestovní ruch.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15108
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18388


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
chytilová_2011_dp.pdf 2.656Mb PDF View/Open
chytilová_2011_vp.doc 120Kb Microsoft Word View/Open
chytilová_2011_op.doc 122Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account