Zefektivnění marketingových komunikací EUROPE DIRECT Olomouc

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zefektivnění marketingových komunikací EUROPE DIRECT Olomouc

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Kyselová, Regina
dc.date.accessioned 2012-03-09T05:03:24Z
dc.date.available 2012-03-09T05:03:24Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15150
dc.description.abstract Úvodní teoretická část bakalářské práce poukazuje na současné aspekty marketingového řízení organizací státní správy a využívání marketingových komunikací ve veřejném sekto-ru. Praktická část bakalářské práce představuje celoevropskou informační síť EUROPE DIRECT, její historii a cíle. Konkrétně pak analyzuje současné využívání marketingových komunikací střediska EUROPE DIRECT Olomouc s ohledem na cílové skupiny, poslání a globální cíle organizace. V závěru práce jsou doporučeny postupy a strategie, které na-pomohou ke zefektivnění marketingových komunikací. cs
dc.format 66 cs
dc.format.extent 2864098 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject public relations cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject public relations en
dc.subject event marketing en
dc.subject internal communication en
dc.subject corporate identity en
dc.subject direct marketing en
dc.subject marketing re-search en
dc.title Zefektivnění marketingových komunikací EUROPE DIRECT Olomouc cs
dc.title.alternative Improving the Effectivity of Marketing Communication of EUROPE DIRECT Olomouc en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated The introductory theoretical part of the bachelor thesis highlights the current aspects of marketing management of local authorities and the use of marketing communications in the public sector. The practical part of the bachelor thesis introduces Pan-European EUROPE DIRECT information network, its history and its objectives. It analyses the current use of marketing communications in the Olomouc branch of EUROPE DIRECT with regards to target groups, its global goals and also its role as an information provider. The final part of the thesis contains recommendations of procedures and strategies which can help to make marketing communications more effective. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18697
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
kyselová_2011_bp.pdf 2.731Mb PDF View/Open
kyselová_2011_vp.doc 98Kb Microsoft Word View/Open
kyselová_2011_op.zip 73.56Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account