Analýza spotřebního chování při prodeji formou prezentačních akcí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spotřebního chování při prodeji formou prezentačních akcí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pospíšil, Jan
dc.contributor.author Kluka, Radek
dc.date.accessioned 2012-03-09T05:13:11Z
dc.date.available 2012-03-09T05:13:11Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15166
dc.description.abstract Hlavní náplní této bakalářské práce je analýza prodeje formou prezentačních akcí. Součástí této práce je také analýza spotřebitelského chování seniorů. V teoretické části přibližuji spotřebitelské chování, nástroje marketingové komunikace, především pak prezentační akce. Nedílnou součástí je také popis behaviorální ekonomie a také metod behaviorální reklamy. Praktická část se skládá ze dvou analýz a to konkrétně analýzy prodeje na prezentačních akcích pomocí pozorování a dotazníkového šetření o spotřebitelském chování seniorů. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 13819618 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Spotřebitelské chování cs
dc.subject kupní chování cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject behaviorální ekonomie a reklama cs
dc.subject prezentační akce cs
dc.subject Consumer behavior en
dc.subject purchase behavior en
dc.subject marketing communication en
dc.subject behavioral economics and advertising en
dc.subject shows & events en
dc.title Analýza spotřebního chování při prodeji formou prezentačních akcí cs
dc.title.alternative Analysis of consumer behavior in the form of sales by shows & events en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated The main concern of bachelor thesis is an analysis of sales by Shows & Events. The part of this work is also an analysis of conusmer behavior especially of older people. In theoretic part I approach consumer behavior, tools of marketing comunication, especially Shows & Events. The practical part consists of two analysis. The first is an analysis of sales on events by observaiton, the second one is a questionnaire survey about behavior of older people. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22258
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kluka_2011_bp.pdfBlocked 13.17Mb PDF View/Open
kluka_2011_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
kluka_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account