CRM ve firmě Tomatex, a.s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti firmy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

CRM ve firmě Tomatex, a.s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti firmy

Show full item record

No preview available
Title: CRM ve firmě Tomatex, a.s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti firmy
Author: Kopečková, Lenka
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Cílem této práce je přesvědčit o tom, že v dnešní době je důležité budovat vztahy se zákazníky na nových základech, odpovídajících významu role zákazníka v současných podmínkách podnikání. Implementace a použití CRM musí podniku přinášet výhody, které vedou v konečném efektu k udržení a zvyšování stávajícího obratu a zisku. V práci je zdůvodněna nutnost zavádění CRM, rozšíření manažerských aktivit o oblast vztahů se zákazníky, jako konkurenční výhody firmy. Po provedení analýzy marketingových a prodejních aktivit v konkrétní společnosti a teoretického přehledu problematiky bude následovat identifikace současného stavu, předností a nedostatků CRM v konkrétní společnosti. Následně z této identifikace budou vycházet návrhy opatření, které přispějí k dalšímu rozvoji CRM ve společnosti tak, aby byly efektivně plněny obchodní cíle společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1521
Date: 2006-08-25
Availability: Práce není přístupná
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 4438


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kopečková_2006_bp.pdfBlocked 620.0Kb PDF View/Open
kopečková_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
kopečková_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account