Vliv marketingové komunikace Baby clubu Nekky na povědomí o značce

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv marketingové komunikace Baby clubu Nekky na povědomí o značce

Show full item record

No preview available
Title: Vliv marketingové komunikace Baby clubu Nekky na povědomí o značce
Author: Fuglíková, Daniela
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Jak oslovit rodiče s dětmi na Zlínsku v segmentu dětských klubů poskytujících pla-vání a cvičení dětí? Jaké jsou nejvhodnější prvky komunikačního mixu pro malé a střední podniky? Cílem bakalářské práce je potvrzení nebo vyvrácení hypotéz, zda jsou obvyklé prvky komunikace vhodné pro tento segment. V teoretické části si představíme definici malých a středních firem, poté si popíšeme jak marketingový tak i komunikační mix a za-měříme se i na vliv zaměstnanců na image firmy. Závěrem teoretické části si představíme základní metodiku marketingového výzkumu. Teoretickou část uzavírá stanovení cílů práce a definice hypotéz pro praktickou část. V praktické části si na firmě Baby club Nekky představíme marketingový a komunikační mix této malé společnosti, popíšeme její historii, nabízené služby a významná partnerství BC Nekky s vybranými neziskovými organizacemi v regionu. Závěrem zhodnotíme validitu hypotéz a navrhneme doporučení ke zlepšení či změně v rámci komunikačního mixu BC Nekky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15218
Date: 2011-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18684


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
fuglíková_2011_bp.pdf 10.39Mb PDF View/Open
fuglíková_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word View/Open
fuglíková_2011_op.doc 120.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account