Analýza konkurenčního prostředí firmy Piotti na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy Piotti na českém trhu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza konkurenčního prostředí firmy Piotti na českém trhu
Author: Vrbík, Zdeněk
Advisor: Brišová, Hana
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu konkurenčního prostředí na českém trhu s hydraulickým příslušenstvím. Analýza byla zpracována pro zamýšlený vstup italské firmy Piotti na český trh jakožto nové konkurence. Teoretická část se soustřeďuje na studium konkurence z různých úhlů pohledu a teorií. Stručně popisuje Porterův pětifaktorový model a detailněji se zaměřuje na tvorbu konkurenčních strategií a analýzy STEP a SWOT. Praktická část přináší konkrétní STEP analýzu českého B2B trhu, dále představuje společnost Piotti mimo jiné prostřednictvím analýzy SWOT. Stěžejní částí této práce je analýza tržního podílu stávající konkurence na českém trhu s hydraulickým příslušenstvím pomocí Paretova pravidla a Zipfova zákona s použitím dat z veřejně přístupných zdrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15264
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 21631


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vrbík_2011_bp.pdf 2.088Mb PDF View/Open
vrbík_2011_vp.pdf 767.7Kb PDF View/Open
vrbík_2011_op.pdf 815.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account