Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi

Show full item record

No preview available
Title: Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi
Author: Tardonová, Lenka
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Nové trendy v marketingu, diskutabilní téma zejména z hlediska etiky a legislativy. Co mohou nové trendy v marketingových komunikacích zadavatelům přinést a mohou nahradit tradiční média? Bakalářská práce se zabývá především novinkami v marketingových komunikacích, jejich přínosem a možnými riziky spojenými právě s jejich nekonvenčností. Úvod bakalářské práce popisuje současný stav v marketingových komunikacích. V praktické části je provedena případová studia reklamní kampaně s využitím jak tradičních médií, tak médií nových. Srovnání účinnosti je stanoveno dle předem určených kritérií pro následné vyhodnocení. Cílem práce je jednak popsat aktuální nové trendy používané v marketingu, uvést jejich využití v praxi a potvrdit či vyvrátit hypotézy zda jsou tradiční média na ústupu a zda budou nahrazeny médii novými. Dále pak určit, která média jsou z hlediska finančních nákladů efektivnější a jaký mají dopad na spotřebitele.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15267
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18725


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tardonová_2011_bp.pdf 1.328Mb PDF View/Open
tardonová_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
tardonová_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account