Analýza marketingového mixu ve firmě Wainman Hawaii

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve firmě Wainman Hawaii

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu ve firmě Wainman Hawaii
Author: Dírerová, Martina
Advisor: Dobeš, Kamil
Abstract: Cílem bakalářské práce je charakterizovat problematiku marketingového mixu s bližším zaměřením na produkt v společnosti Wainman Hawaii v České republice. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zeměřená na charakteristiku jednotlivých složek marketingového mixu. Praktická část se zabývá spoločností Wainman Hawaii a její působení v České republice. Je tady znázorněna SWOT analýza a bližší definice produktu, ceny, způsobu distribuce a propagace společnosti. V neposlední řade sem v této části bakalářske práce vyhodnotila výsledky dotazníkového šetření, ktoré bylo zaměřeno na spokojenost zákazníků s analyzovanou značkou společnosti a navrhla určitá opatření, ktoré by mohli přispět k efektívnějšímu využití marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15320
Date: 2011-05-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 22554


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dírerová_2011_bp.pdfBlocked 2.067Mb PDF
dírerová_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
dírerová_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account