An Internet Marketing Mix Analysis of an Emerging Company

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

An Internet Marketing Mix Analysis of an Emerging Company

Show full item record

No preview available
Title: An Internet Marketing Mix Analysis of an Emerging Company
Author: Temna, Tetyana
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou internetového marketingového mixu vznikající společnosti v podmínkách současného stavu ekonomiky. Rozvoj internetu velmi ovlivnil pojem marketingu a tím více samotný marketingový mix. První část práce se zabývá teoretickým základem analýzy internetového marketingového mixu založené na klasickém marketingovém mixu s ohledem na velký vliv internetu. Druhá část se zabývá analýzou specifických částí internetového marketingového mixu a ostatních důležitých vlivů za účelem kontroly životaschopnosti a předpokládané výnosnosti vznikající společnosti. Celá analytická část může být použita jako základ pro obchodní plán společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15665
Date: 2011-05-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: A 19678


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
temna_2011_bp.pdf 7.250Mb PDF View/Open
temna_2011_vp.zip 16.5Kb Unknown View/Open
temna_2011_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account