Role značkových předmětů na českém trhu - český spotřebitel a značka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role značkových předmětů na českém trhu - český spotřebitel a značka

Show full item record

No preview available
Title: Role značkových předmětů na českém trhu - český spotřebitel a značka
Author: Klementová, Kateřina
Advisor: Vysekalová, Jitka
Abstract: Cílem diplomové práce je zjistit, co znamenají pro mladé lidi (digitální domorodce) značky. Zda je upřednostňují oproti neznačkovému zboží, jaké je jejich spotřebitelské chování a na základě čeho se při nákupu rozhodují, co je ovlivňuje. Veškeré pojmy související s tímto tématem jsou představeny v teoretické části. Práce dále představuje nová média, zejména sociální sítě. Právě tyto prostředky komunikace jsou dané cílové skupině velmi blízké. Součástí práce je návrh komunikace konkrétní značky při cílení na digitální spotře-bitele s využitím sociálních médií doplněných klasickými prostředky komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15695
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18396


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
klementová_2011_dp.pdf 20.72Mb PDF View/Open
klementová_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
klementová_2011_op.doc 122Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account