Metody zážitkové pedagogiky aplikované na kurzu občanského sdružení Skřítek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Metody zážitkové pedagogiky aplikované na kurzu občanského sdružení Skřítek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zajitzová, Eliška
dc.contributor.author Javoříková, Martina
dc.date.accessioned 2012-03-09T12:13:33Z
dc.date.available 2012-03-09T12:13:33Z
dc.date.issued 2011-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15713
dc.description.abstract Práce se věnuje zážitkové pedagogice, považované odbornou veřejností za jednu z nejefek-tivnějších metod všestranného osobnostního rozvoje. Vymezuje její obsah a zasazuje ji do historických souvislostí. Popisuje její cíle, význam a rozebírá konkrétní metody zážitkové pedagogiky, které pak v praktické části aplikuje v rámci konkrétního kurzu občanského sdružení Skřítek. V teoretické části uvádí také zmínky o skupině, skupinové dynamice, týmu a komunikaci, které byly klíčovými tématy pro realizovaný kurz. cs
dc.format 97 s. (117 936) cs
dc.format.extent 14616070 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zážitková pedagogika cs
dc.subject metody zážitkové pedagogiky cs
dc.subject kurz cs
dc.subject skupina cs
dc.subject tým cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject experience pedagogy en
dc.subject methods of experience pedagogy en
dc.subject course en
dc.subject group en
dc.subject team en
dc.subject communication en
dc.title Metody zážitkové pedagogiky aplikované na kurzu občanského sdružení Skřítek cs
dc.title.alternative Methods of experience pedagogy applied to the course of civic association "Skřítek" en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Opatrný, Pavel
dc.date.accepted 2011-06-13
dc.description.abstract-translated This work deals with experience pedagogy which is widely considered to be one of the most effective methods of versatile personality development. It determines the content of experience pedagogy and sets it into historical context. It also describes its aims and significance and analyses particular methods of experience pedagogy, which are further in the practical part applied within a specific course of a civil association called ?Skřítek?. In the theoretical part the work mentions the term group, group dynamics, team and communication, all of which were the key topics for the performed course. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19401
dc.date.assigned 2011-01-20
utb.result.grade A
local.subject zážitková pedagogika cs
local.subject experience pedagogy en


Files in this item

Files Size Format View
javoříková_2011_bp.pdf 13.93Mb PDF View/Open
javoříková_2011_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
javoříková_2011_op.zip 15.29Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account