Marketingové komunikace letecké společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace letecké společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Skočdopolová, Jarmila
dc.date.accessioned 2010-07-13T19:27:46Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1587
dc.description.abstract Cílem práce je zejména vytvoření unikátního návrhu projektu pro leteckou společnost České aerolinie, který vychází z podrobné analýzy marketingových komunikací ČSA a low-cost dopravce Smart Wings. Projekt nabízí radu, jak čelit globálním aspektům podnikání v oblasti letecké dopravy, a také, na základě strategie bojové značky, účinnou taktiku obrany proti nízkonákladové konkurenci. Výsledkem projektu je nástin komunikační kampaně pro novou, "bojovou" značku ČSA. cs
dc.format 92 s., 11 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2420627 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
dc.subject Aerolinie cs
dc.subject low-cost dopravce cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingové komunikace letecké společnosti cs
dc.subject nízkonákladová doprava cs
dc.subject strategie bojové značky cs
dc.subject Airlines en
dc.subject "fighting brand strategy" en
dc.subject low-cost carrier en
dc.subject marketing communications of airlines en
dc.subject marketing of services en
dc.title Marketingové komunikace letecké společnosti cs
dc.title.alternative Marketing Communications Of Airlines en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2006-06-01
dc.date.vskp-available 2036-05-15
dc.description.abstract-translated The goal of this work is to make a unique project for Czech airlines that is based on an analyse of marketing communication of CSA and low-cost carrier Smart Wings. This project will offer a suggestion how to face global aspects in this type of business and, based on "fighting brand strategy", how to fight low-cost competition. The result is going to be a draft for communication campain that will introduce CSA brand as a "fighting brand strategy". en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2732
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
skočdopolová_2006_dp.pdfBlocked 2.308Mb PDF View/Open
skočdopolová_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
skočdopolová_2006_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account