PR komunikace malé společnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

PR komunikace malé společnosti

Show full item record

No preview available
Title: PR komunikace malé společnosti
Author: Šromová, Andrea
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Public relations jsou v dnešní době významnou součásti marketingové komunikace většiny organizací. Díky silnému konkurenčnímu prostředí si i malé firmy v poslední době uvědo-mují jejich důležitost a snaží se je aspoň částečně zahrnout do svých marketingových plá-nů. Diplomová práce se zabývá problematikou možnosti a využití nástrojů public relations jako efektivního nástroje marketingové komunikace v malé firmě. V teoretické části je apelová-no na správné vymezení stěžejních pojmů. Praktická část práce je zaměřena na velmi podrobnou analýzu softwarové společnosti myWAC TECHNOLOGIES a současně využí-vaných prostředků public relations. Dále interpretuje data výzkumné sondy, zjišťující u cílové skupiny zákazníků míru efektivity aktuálně využívaných PR nástrojů, převážně je-jich působení na vnímání image firmy v očích zákazníků. V projektové části se diplomová práce zabývá návrhem modelu efektivního využití PR komunikace aplikovaného v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16040
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18615


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šromová_2011_dp.pdf 2.381Mb PDF View/Open
šromová_2011_vp.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open
šromová_2011_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account