PR komunikace malé společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

PR komunikace malé společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Šromová, Andrea
dc.date.accessioned 2012-03-09T16:41:18Z
dc.date.available 2012-03-09T16:41:18Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16040
dc.description.abstract Public relations jsou v dnešní době významnou součásti marketingové komunikace většiny organizací. Díky silnému konkurenčnímu prostředí si i malé firmy v poslední době uvědo-mují jejich důležitost a snaží se je aspoň částečně zahrnout do svých marketingových plá-nů. Diplomová práce se zabývá problematikou možnosti a využití nástrojů public relations jako efektivního nástroje marketingové komunikace v malé firmě. V teoretické části je apelová-no na správné vymezení stěžejních pojmů. Praktická část práce je zaměřena na velmi podrobnou analýzu softwarové společnosti myWAC TECHNOLOGIES a současně využí-vaných prostředků public relations. Dále interpretuje data výzkumné sondy, zjišťující u cílové skupiny zákazníků míru efektivity aktuálně využívaných PR nástrojů, převážně je-jich působení na vnímání image firmy v očích zákazníků. V projektové části se diplomová práce zabývá návrhem modelu efektivního využití PR komunikace aplikovaného v praxi. cs
dc.format 72 s. cs
dc.format.extent 2496710 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject public relations cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject veřejné mínění cs
dc.subject image cs
dc.subject malá společnost cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject výzkumná sonda cs
dc.subject public relations en
dc.subject corporate identity en
dc.subject public opinion en
dc.subject image en
dc.subject small business en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject small-scale research en
dc.title PR komunikace malé společnosti cs
dc.title.alternative PR Communications of Small Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated Public relations is a very important part of marketing communication of most organizati-ons. Due to the strong competitive environment even small businesses realize its impor-tance and they try to partially incorporate it into their marketing plans. The thesis deals with the possibilities and applications of public relations tools as an efective marketing communication instrument in a small company. The theoretical part is appealing to the proper determination of crucial concepts. The practical part is focused on a very thorough analysis of a software company myWAC TECHNOLOGIES and its current usage of public relations tools. Furthermore, it interprets small-scale research data identifying the rate of effectiveness of currently used PR tools at a target group of costu-mers and mainly their effect on the perception of company image in the eyes of costumers. The project part of the thesis proposes a model of effective usage of PR communication applied in practice. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18615
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
šromová_2011_dp.pdf 2.381Mb PDF View/Open
šromová_2011_vp.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open
šromová_2011_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account