Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami

Show full item record

No preview available
Title: Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami
Author: Vybíralová, Martina
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce věnuje pozornost analýze marketingových komunikací s cílovými skupinami ZOO Zlín. Cílem práce bude identifikovat cílové segmenty návštěvníků, odhalit případné rezervy při marketingové komunikaci s nimi a navrhnout pro vybraný segment návštěvníků vhodnou komunikační strategii. Teoretická část práce se opírá o pojmy z oblasti marketingové komunikace v sektoru služeb, praktická část vychází z analýzy dosavadního stavu marketingové komunikace organizace a z dotazníkové šetření zaměřeného na profil jednotlivých skupin návštěvníků, na jejich vnímání marketingových komunikací a dále na jejich postoje k nabídce služeb. Projektová část obsahuje již konkrétní komunikační strategii pro vybraný segment. Východiskem této části práce se stala odborná literatura, výsledky analýzy dosavadních komunikačních aktivit organizace a výsledky dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16062
Date: 2011-04-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18624


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vybíralová_2011_dp.pdf 2.736Mb PDF View/Open
vybíralová_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word View/Open
vybíralová_2011_op.doc 135Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account