Modelování, identifikace a řízení pneumatického motoru CE107

DSpace Repository

Language: English čeština 

Modelování, identifikace a řízení pneumatického motoru CE107

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gazdoš, František
dc.contributor.author Sousedík, Pavel
dc.date.accessioned 2012-03-09T17:08:54Z
dc.date.available 2012-03-09T17:08:54Z
dc.date.issued 2011-05-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16080
dc.description.abstract Hlavním cílem této diplomové práce bylo jednak vytvoření matematického modelu pneumatického motoru CE107 a určení jeho neznámých parametrů pomocí experimentů. Dále bylo třeba implementovat takto vytvořený model do prostředí MATLAB/SIMULINK a porovnat získané simulační odezvy s reálně naměřenými daty na modelu pneumatického motoru. Posledním úkolem bylo navrhnout vhodný systém řízení pro reálný motor i jeho vytvořený simulační model s následným porovnáním a vyhodnocením výsledků. cs
dc.format 93 s cs
dc.format.extent 2918482 bytes cs
dc.format.mimetype application/zip cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ce107 engine speed control apparatus en
dc.subject modelling en
dc.subject identification en
dc.subject cascade control en
dc.subject matlab en
dc.subject pneumatický motor ce107 cs
dc.subject modelování cs
dc.subject identifikace cs
dc.subject kaskádní řízení cs
dc.subject matlab cs
dc.title Modelování, identifikace a řízení pneumatického motoru CE107 cs
dc.title.alternative Modelling, identification and control of the engine speed control apparatus CE107<br> en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hromčík, Martin
dc.date.accepted 2011-06-21
dc.description.abstract-translated The main aim of this master thesis was to design a mathematical model of CE107 Engine Speed Control apparatus with unknown parameters diagnosis. Next goal was model implementation into the MATLAB/SIMULINK programming environment and its output result comparison with the real model. Last aim was to design appropriate control system for both models (real and mathematical) with subsequent result comparison. en
dc.description.department Ústav automatizace a řídicí techniky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/91 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Automatické řízení a informatika cs
dc.thesis.degree-discipline Automatic Control and Informatics en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.identifier.stag 20305
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B
local.subject modelování a simulace cs
local.subject pneumatické motory cs
local.subject modeling and simulation en


Files in this item

Files Size Format View
sousedík_2011_dp.zip 2.783Mb Unknown View/Open
sousedík_2011_vp.doc 294.5Kb Microsoft Word View/Open
sousedík_2011_op.pdf 95.37Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account