Marketingový plán neziskové organizace "Rodinné centrum Kamarád-Nenuda"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán neziskové organizace "Rodinné centrum Kamarád-Nenuda"

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán neziskové organizace "Rodinné centrum Kamarád-Nenuda"
Author: Lutonská, Vladimíra
Advisor: Scharfová, Ivana
Abstract: Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracování marketingového plánu pro občanské sdružení Rodinné centrum Kamarád-Nenuda. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o neziskovém sektoru, marketingu neziskového sektoru, využití marketingového mixu a tvorbě marketingového plánu. V úvodu praktické části je uvedena charakteristika organizace, na kterou navazuje zpracování analýz současné situace, jež ukazují skutečnosti, které ovlivňují chod organizace. Na základě těchto analýz jsou stanoveny cíle a časový harmonogram jejich realizace. V závěru jsou navrženy způsoby plnění tohoto marketingového plánu a zhodnoceny jeho přínosy pro organizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16187
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 21124


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lutonská_2011_bp.pdf 3.417Mb PDF View/Open
lutonská_2011_vp.pdf 674.2Kb PDF View/Open
lutonská_2011_op.pdf 811.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account