Řešení integrace dětí se specifickými vzdělávacími potřebami ve školních vzdělávacích programech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Řešení integrace dětí se specifickými vzdělávacími potřebami ve školních vzdělávacích programech

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chudý, Štefan
dc.contributor.author Typlová-Komárková, Eva
dc.date.accessioned 2012-03-09T19:25:44Z
dc.date.available 2012-03-09T19:25:44Z
dc.date.issued 2011-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16225
dc.description.abstract Bakalářská práce se týká popisu způsobů řešení integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků talentovaných ve školních vzdělávacích programech tří základních škol. Školy se liší svou velikostí. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska této problematiky, legislativa a situace v dalších evropských zemích. V praktické části byly analyzovány školní vzdělávací programy a výzkum byl doplněn strukturovanými rozhovory s řediteli zkoumaných škol. cs
dc.format 66 cs
dc.format.extent 4417229 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject školní vzdělávací program cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject specifické vzdělávací potřeby cs
dc.subject integrace cs
dc.subject school curricula en
dc.subject primary school en
dc.subject specific educational needs en
dc.subject integration en
dc.title Řešení integrace dětí se specifickými vzdělávacími potřebami ve školních vzdělávacích programech cs
dc.title.alternative Integration of children with specific educational needs and talented children in school curricula at primary school en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2011-06-16
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis describes the integration of children with specific educational needs and talented children in the school curricula of three primary schools. Schools differ in their size. The theoretical part describes the theoretical background of this issue, legislation and the situation in other European countries. There was analyzed school educational pro-grams in the practical part and research was complemented by structured interviews with directors of this schools. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19838
dc.date.assigned 2011-01-25
utb.result.grade B
local.subject žáci se speciálními vzdělávacími potřebami cs
local.subject integrovaná výuka cs
local.subject pupils with special educational needs en
local.subject integrated teaching en


Files in this item

Files Size Format View
typlová-komárková_2011_bp.pdf 4.212Mb PDF View/Open
typlová-komárková_2011_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
typlová-komárková_2011_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account