Možnosti rozvoje identity u dvojčat z pohledu rodiče

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti rozvoje identity u dvojčat z pohledu rodiče

Show simple item record

dc.contributor.advisor Marášková, Ivana
dc.contributor.author Stýblová, Michaela
dc.date.accessioned 2012-03-09T20:55:16Z
dc.date.available 2012-03-09T20:55:16Z
dc.date.issued 2011-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16327
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na pojem osobnost, identita, jak rozvíjet identitu u dvojčat a jak se vyvarovat chyb při jejich rozvoji. Teoretická část popisuje a vysvětluje pojmy týkající se problematiky rozvoje identity u dvojčat ? osobnost, identita, konstruování, získávání identity, pojem dvojčata, posilování, předcházení ztrátě identity a chyby při rozvoji identity u dvojčat. Praktická část probíhala u 4 rodičů dvojčat, konkrétně u matek a to formou záznamu dat během rozhovoru s nimi. Tento polostrukturovaný rozhovor sloužil k zaměření se na rozvoj identity u dvojčat z pohledu rodiče ? definování konkrétních chyb a definovat si tak možná doporučení pro vhodný rozvoj identity dvojčat. cs
dc.format 50 str. cs
dc.format.extent 1625890 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject osobnost cs
dc.subject identita cs
dc.subject dvojčata cs
dc.subject rozvoj identity u dvojčat cs
dc.subject a personality en
dc.subject an identity en
dc.subject twins en
dc.subject individual development of twins en
dc.title Možnosti rozvoje identity u dvojčat z pohledu rodiče cs
dc.title.alternative Potential progress of identities of twins from parent's view en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šťastná, Jarmila
dc.date.accepted 2011-06-15
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is aimed at defining a personality, an identity, what factors contribute to an individual?s personality, by studying twins and their development, and how to avoid mistakes as they grow up. The theoretical part describes and explains definitions connected with problematic progress identified by twins ? a personality, an identity, development, getting an identity, a definition of twins, a reinforcement, prevention of losing an identity and mistakes made raising twins. The practical part was undertaken by four mothers of different twins. The form was note taking during an interview with them. This semi structured talk served to help understand the development of separate identities by twins from the mother?s view. This helped to identify mistakes and to define a possible recommendation for a suitable development of individual identity for twins. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19776
dc.date.assigned 2011-01-25
utb.result.grade B
local.subject rozvoj osobnosti cs
local.subject dvojčata cs
local.subject personality development en
local.subject twins en


Files in this item

Files Size Format View
stýblová_2011_bp.pdf 1.550Mb PDF View/Open
stýblová_2011_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
stýblová_2011_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account