Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti
Author: Opařilová, Renáta
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá problematikou firemní kultury jako součástí corporate identity vybrané společnosti. Cílem je analyzovat stávající corporate identity ve vybrané firmě, přičemž zvláštní pozornost je věnována firemní kultuře a vnitrofiremní komunikaci. Teoretická část se týká filozofie organizace, čtyř subsystémů corporate identity, jimiž jsou firemní komunikace, firemní kultura, firemní design a produkt organizace, a nakonec je zmíněna firemní image. Praktická část analyzuje teoretické poznatky v konkrétní firmě. Podrobná analýza je provedena na základě kvalitativního výzkumu formou strukturovaných rozhovorů s vybranými zaměstnanci firmy. V projektové části je na základě zjištěných informací navržen projekt vedoucí ke zdokonalení současného stavu firemní kultury ve vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16366
Date: 2011-04-13
Availability: Práce není přístupná
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18411


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
opařilová_2011_dp.pdfBlocked 956.0Kb PDF View/Open
opařilová_2011_vp.doc 125Kb Microsoft Word View/Open
opařilová_2011_op.doc 123Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account