Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti
Autor: Opařilová, Renáta
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou firemní kultury jako součástí corporate identity vybrané společnosti. Cílem je analyzovat stávající corporate identity ve vybrané firmě, přičemž zvláštní pozornost je věnována firemní kultuře a vnitrofiremní komunikaci. Teoretická část se týká filozofie organizace, čtyř subsystémů corporate identity, jimiž jsou firemní komunikace, firemní kultura, firemní design a produkt organizace, a nakonec je zmíněna firemní image. Praktická část analyzuje teoretické poznatky v konkrétní firmě. Podrobná analýza je provedena na základě kvalitativního výzkumu formou strukturovaných rozhovorů s vybranými zaměstnanci firmy. V projektové části je na základě zjištěných informací navržen projekt vedoucí ke zdokonalení současného stavu firemní kultury ve vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16366
Datum: 2011-04-13
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18411


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
opařilová_2011_dp.pdfZablokované 956.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
opařilová_2011_vp.doc 125Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
opařilová_2011_op.doc 123Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet