Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů
Author: Nguyen Thanh, Hieu
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: V diplomové práci se zabývám marketingovou komunikací luxusních automobilových znáček. Jejím cílem je vypracovat projekt marketingové komunikace pro společnost BMW v České republice. V teoretické části se nejprve zaměřuji na marketingovou komunikaci obecně a její definice. Další část jsem věnoval jednotlivým nástrojům komunikačního mi-xu. Poté se v samostatné kapitole zaměřuji na proces vytvoření komunikačního plánu. V analytické části zkoumám marketingovou strategii luxusních podniků jako je BMW, Audi a Mercedes a jejich finanční výsledky. Projektová část obsahuje návrhy pro promo akci, jejichž cílem je zvýšit image společnosti, získat nové zákazníky a zároveň udržet stávající. Diplomovou práci uzavírám časovou, nákladovou a rizikovou analýzou toho projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16382
Date: 2011-08-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D 21277


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
nguyen thanh_2011_dp.pdf 1.427Mb PDF View/Open
nguyen thanh_2011_op.doc 43.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account