Komparace přístupů v rámci osobnostně sociálního rozvoje studentů sociální pedagogiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komparace přístupů v rámci osobnostně sociálního rozvoje studentů sociální pedagogiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Řihák, Tomáš
dc.date.accessioned 2012-03-09T21:43:55Z
dc.date.available 2012-03-09T21:43:55Z
dc.date.issued 2011-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16402
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se zabývám komparací dvou přístupů k osobnostnímu rozvoji. A to sociálně-psychologickým výcvikem a psychosomatickými disciplínami. Práce obsahuje teoretický základ obou směrů, které porovnávám. Dále jejich stručnou historii a současný stav. Výzkumná část práce obsahuje hlavní kategorie, ve kterých mohou být rozdíly v jednotlivých přístupech k osobnostnímu rozvoji. Výzkum byl realizován díky studentům sociální pedagogiky na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Práce by měla sloužit pro budoucí studenty, jako počátečný náhled do problematiky obou přístupů, kterými lze rozvíjet osobnostní stránku nejen u studentů sociální pedagogiky. cs
dc.format 53 s. cs
dc.format.extent 2066016 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject osobnostní rozvoj cs
dc.subject sociálně-psychologický výcvik cs
dc.subject psychosomatické disciplíny cs
dc.subject sebereflexe cs
dc.subject personality development en
dc.subject social-psychology training en
dc.subject psychosomatic disciplines en
dc.subject self-reflection en
dc.title Komparace přístupů v rámci osobnostně sociálního rozvoje studentů sociální pedagogiky cs
dc.title.alternative Comparison of approaches within social personality development of students of social pedagogy en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nedělníková, Dana
dc.date.accepted 2011-06-13
dc.description.abstract-translated My bachelor work is focused on the comparison of two approaches to personal develop-ment. That means: socio-psychological and psychosomatic training disciplines. The work includes theoretical basis of the two oientations that i will compare. Furthermore, their brief history and current status. Research part contains the main categories, where may be individual differences in approaches to personal development. The research was realized thanks to students of social pedagogy at the University of Tomas Bata in Zlin. Work should be used for future students, as an initial insight into the problems of both approaches, which can develop personal characteristic, not just by students of social pedagogy. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19462
dc.date.assigned 2011-01-20
utb.result.grade B
local.subject vysokoškolští studenti cs
local.subject sociální pedagogika cs
local.subject college students en
local.subject social pedagogy en


Files in this item

Files Size Format View
řihák_2011_bp.pdf 1.970Mb PDF View/Open
řihák_2011_vp.zip 14.20Kb Unknown View/Open
řihák_2011_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account