Žák se zdravotním handicapem ve školním kolektivu a zajišťování pomoci prostřednictvím asistenta pedagoga

DSpace Repository

Language: English čeština 

Žák se zdravotním handicapem ve školním kolektivu a zajišťování pomoci prostřednictvím asistenta pedagoga

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kašpárková, Svatava
dc.contributor.author Hromadová, Martina
dc.date.accessioned 2012-03-09T21:48:17Z
dc.date.available 2012-03-09T21:48:17Z
dc.date.issued 2011-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16410
dc.description.abstract Práce se zabývá funkcí asistent pedagoga, handicapovanými žáky ve školním kolektivu a učitelům, kteří v takových třídách učí. Teoretická část je zaměřena na předpisy a postupy a na základní pojmy tématu. Praktická část popisuje metody výzkumu, realizaci výzkumu včetně prezentace výsledků. cs
dc.format 94 s. cs
dc.format.extent 1648955 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Tělesně postižený žák cs
dc.subject somatopedie cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject učitel cs
dc.subject individuální vzdělávací plán cs
dc.subject integrace cs
dc.subject rámcový vzdělávací plán cs
dc.subject školní vzdělávací plán cs
dc.subject Handicapped pupil en
dc.subject somatopedics en
dc.subject assistant teacher en
dc.subject teacher en
dc.subject individual educational pro-gramme en
dc.subject integration en
dc.subject General Educational Framework en
dc.subject School Educational Framework en
dc.title Žák se zdravotním handicapem ve školním kolektivu a zajišťování pomoci prostřednictvím asistenta pedagoga cs
dc.title.alternative Handicapped student in a classroom and help of teache pedagogical assistant en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Balvín, Jaroslav
dc.date.accepted 2011-06-15
dc.description.abstract-translated My thesis deals with the position of assistant teachers, handicapped pupils within the school class and the teachers who teach such classes. The theoretical part focuses on precautions and methodology and on the basic terminology of the theme. The practical part describes the research methods, research implementation including the presentation of the results. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19637
dc.date.assigned 2011-01-25
utb.result.grade A
local.subject tělesně postižené děti cs
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject children with physical disabilities en
local.subject teachers’ assistants en


Files in this item

Files Size Format View
hromadová_2011_bp.pdf 1.572Mb PDF View/Open
hromadová_2011_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
hromadová_2011_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account