Náborová komunikace společnosti TPCA

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Náborová komunikace společnosti TPCA

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Náborová komunikace společnosti TPCA
Autor: Bílá, Martina
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce se snaží postihnout teoretická východiska náborové komunikace - vyme-zit pojem "náborová komunikace", popsat vnitřní a vnější podmínky ovlivňující odezvu na nabídku zaměstnání a postihnout náborovou komunikaci jakou součást procesu získávání pracovníků. Velký prostor je ponechán výčtu možných forem náborové komunikace a for-mulaci nabídky zaměstnání. V praktické části se práce věnuje aplikaci teoretických východisek na příkladu náborové kampaně společnosti Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech, s.r.o. a na základě pro-vedeného dotazníkového průzkumu se snaží hodnotit efektivitu argumentů používaných v náborové komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1646
Datum: 2006-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2616


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bílá_2006_bp.pdfZablokované 1.813Mb PDF
bílá_2006_vp.doc 39Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bílá_2006_op.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet