Projekt řízení vztahů se zákazníky prodejny firmy TRIM s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Projekt řízení vztahů se zákazníky prodejny firmy TRIM s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt řízení vztahů se zákazníky prodejny firmy TRIM s.r.o.
Autor: Foltýnová, Silvie
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt řízení vztahů se zákazníky prodejny firmy TRIM s.r.o. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na analýzu dostupných literár-ních pramenů vztahujících se k problematice řízení vztahů podniku se zákazníky. V rámci ní je vymezena prodejní činnost podniku, pojetí zákazníka z hlediska podnikové praxe a také proces řízení vztahů se zákazníky. Praktická část práce je zaměřena na zkoumání sou-časného stavu v oblasti řízení vztahů se zákazníky v daném podniku. V projektové části diplomové práce jsou řešeny problémové oblasti daného procesu a stanoveny konkrétní návrhy řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1647
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3840


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
foltýnová_2006_dp.pdfZablokované 1.454Mb PDF Zobrazit/otevřít
foltýnová_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
foltýnová_2006_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet