ADHD - porucha pozornosti, impulzivita a agresivita

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

ADHD - porucha pozornosti, impulzivita a agresivita

Show simple item record

dc.contributor.advisor Haburajová Ilavská, Lenka cs
dc.contributor.author Vlastníková, Martina cs
dc.date.accessioned 2012-03-09T22:45:36Z
dc.date.available 2012-03-09T22:45:36Z
dc.date.issued 2011-05-05 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16495
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na výchovu a vzdělávání dětí s ADHD. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na základní vymezení pojmu, příčiny ADHD a jeho léčbu a výchovu a vzdělávání dětí s ADHD. V praktické části jsou uvedeny dvě kazuistiky. Cílem této práce bylo nahlédnout do problematiky dětí ADHD a představit možnosti využití nových vý-chovných a vzdělávacích metod v praxi s dětmi ADHD. cs
dc.format 63 s. (104 203 znaků) cs
dc.format.extent 1843211 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject ADHD cs
dc.subject výchova a vzdělávání cs
dc.subject hyperaktivita cs
dc.subject impulzivita cs
dc.subject důslednost cs
dc.subject ADHD en
dc.subject education en
dc.subject hyperaktivity en
dc.subject impulsiveness en
dc.subject consistency en
dc.title ADHD - porucha pozornosti, impulzivita a agresivita cs
dc.title.alternative ADHD - attention disorders, impulsivity and aggression en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kitliňská, Jana cs
dc.date.accepted 2011-06-16 cs
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on the education of children with ADHD. It consists of theoretical and practi-cal parts. The theoretical part focuses on the basic definition and causes of ADHD and the treatment and education of children with ADHD. The practical part is a two case report. The aim of this study was to look into the problems of ADHD children and to introduce the use of new educational and training methods in practice with ADHD children. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19855
dc.date.assigned 2011-01-25 cs
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vlastníková_2011_bp.pdf 1.757Mb PDF View/Open
vlastníková_2011_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
vlastníková_2011_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account