Rozvíjení sociálních kompetencí u dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvíjení sociálních kompetencí u dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bakošová, Zlatica
dc.contributor.author Hlásenská, Olga
dc.date.accessioned 2012-03-09T23:20:56Z
dc.date.available 2012-03-09T23:20:56Z
dc.date.issued 2011-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16535
dc.description.abstract Už samotné téma bakalářské práce nás směřuje problematice, která byla zkoumána. V rámci výzkumného šetření bylo našim hlavním cílem zjištění jakým způsobem se rozvíjí sociální kompetence v rodině a jakým způsobem v mateřské škole. Sociální dovednosti se dítě učí od vzorů a také se s nimi srovnává. Rodiče a také učitelky v MŠ, kteří jsou citliví ke komunikaci dítěte a poskytují podmínky pro získání zkušeností, tím, že dítěti poskytnou podnětné prostředí, svobodu a různé zkušenosti, mají děti dobře sociálně rozvinuté. Vřelé a odpovědné vztahy s rodiči a učitelkou jsou spojeny se sociální kompetencí. cs
dc.format 78 cs
dc.format.extent 542821 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rodina cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject sociální kompetence cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject vztahy cs
dc.subject role cs
dc.subject vzory cs
dc.subject hodnotové orientace cs
dc.subject hra cs
dc.subject osobnost učitelky cs
dc.subject Family en
dc.subject kindergarten en
dc.subject social skills en
dc.subject communication en
dc.subject relationships en
dc.subject roles en
dc.subject patterns en
dc.subject value orientations en
dc.subject game en
dc.subject celebrity teacher en
dc.title Rozvíjení sociálních kompetencí u dětí předškolního věku cs
dc.title.alternative Social Competencies Development at Preschool Aged Childern en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, Petr
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated The theme of our thesis is directed issues that were examined. As part of the research was to establis our main way to develop social skills in the famili and the way in kinergarten. Social skills your the patterns and compaters them with. Patente and tearchers in kindergarten, who are sensitive to child communications and provide the conditions for gaining experience, that child will provide a stimulatingenvironment, freedom and experience, childern are sociálky well- developed. A warmand responsible relationships with patente and trachet are associated With socialcompetence. . en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 17992
dc.date.assigned 2010-04-30
utb.result.grade C
local.subject sociální dovednosti cs
local.subject předškolní výchova cs
local.subject děti předškolního věku cs
local.subject social skills en
local.subject preschool education en
local.subject preschool children en


Files in this item

Files Size Format View
hlásenská_2011_bp.pdf 530.0Kb PDF View/Open
hlásenská_2011_vp.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open
hlásenská_2011_op.doc 33Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account