Barva a její význam v corporate identity

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Barva a její význam v corporate identity

Show full item record

No preview available
Title: Barva a její význam v corporate identity
Author: Mačát, Radek
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Jednou ze základních funkcí marketingu je odlišit produkt, službu a firmu v očích zákazní-ků. Žijeme v turbulentní době, kdy jsou naše mozky denně bombardovány tisíci nabídkami a komerčními sděleními. Barva a komunikace barvou se stává nejvíce viditelnou součástí korporátní identity subjektů. Obsah bakalářské práce s názvem Barva a její význam v Corporate identity zkoumá barvu a její vztah k jednotlivým částem firemní identity. A vychází ze situace, že se dnes naše společnost stává čím dál více vizuálně zaměřenou. Cílem bakalářské práce je dokázat souvislosti mezi barvou v korporátní identitě a zapamatovatelností jednotlivých firem. Bakalářská práce by měla dokázat, že dobře zvolené korporátní barvy, které se konzistentně objevují v jednotlivých částech CI, jsou velkou devizou jednotlivých firem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16586
Date: 2011-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18700


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mačát_2011_bp.pdf 5.111Mb PDF View/Open
mačát_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word View/Open
mačát_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account