Edukace chlapce s Aspergerovým syndromem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Edukace chlapce s Aspergerovým syndromem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Vyvlečková, Jana
dc.date.accessioned 2012-03-10T00:48:47Z
dc.date.available 2012-03-10T00:48:47Z
dc.date.issued 2011-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16669
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se zabývám edukací chlapce s Aspergerovým syndromem, který je integrován v běžné ZŠ. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část tvoří přehledné shrnutí teoretických východisek týkajících se této problematiky. Seznamuje s poruchami autistického spektra, dále přibližuje diagnostická kritéria a projevy Aspergerova syndromu. Následně se zabývá edukací a jejími specifiky u osob s tímto syndromem a také integrací v běžné základní škole, přičemž je pozornost soustředěna na faktory ovlivňující úspěšnost školní integrace vzhledem k zaměření výzkumného šetření. Část praktickou tvoří případová studie chlapce s AS, která měla za cíl zmapovat jednotlivé faktory ovlivňující úspěšnost školní integrace. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 4592677 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Poruchy autistického spektra cs
dc.subject Aspergerův syndrom cs
dc.subject edukace cs
dc.subject individuální integrace cs
dc.subject faktory ovlivňující úspěšnost školní integrace cs
dc.subject Autism Spectrum Disordes en
dc.subject Asperger Syndrome en
dc.subject education en
dc.subject individually integration en
dc.subject fac-tors influencing successful school integration en
dc.title Edukace chlapce s Aspergerovým syndromem cs
dc.title.alternative The education of a boy with Asperger Syndrome en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Marášková, Ivana
dc.date.accepted 2011-06-15
dc.description.abstract-translated In my bachelor thesis I deal with the education of a boy with Asperger Syndrome, who is integrated in a common school. The theses is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part comprises of an outline of basic conceptions, concerning the problems. It refers about Autism Spectrum Disoders, and further it introduces diagnostic crite-ria and displays of Asperger Syndrome. The following part deals with education and its specifics of the people with this Syndrome and also with the influencing successful integration in a common school and focuses on factors influencing successful school integration. The practical part comprises of a case studie of a boy with Asperger Syndrom and the aim of the research was monitoring factors influencing successful school integration. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19866
dc.date.assigned 2011-01-25
utb.result.grade A
local.subject integrovaná výuka cs
local.subject Aspergerův syndrom cs
local.subject děti s autismem cs
local.subject integrated teaching en
local.subject Asperger's syndrome en
local.subject children with autism en


Files in this item

Files Size Format View
vyvlečková_2011_bp.pdf 4.379Mb PDF View/Open
vyvlečková_2011_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
vyvlečková_2011_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account