Inovace předmětu s využitím prvků konstruktivismu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inovace předmětu s využitím prvků konstruktivismu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Růžičková, Martina
dc.contributor.author Svitáková, Bohumila
dc.date.accessioned 2012-03-10T00:49:05Z
dc.date.available 2012-03-10T00:49:05Z
dc.date.issued 2011-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16670
dc.description.abstract Bakalářská práce s názvem Inovace předmětu s využitím prvků konstruktivismu pojednává o návrhu zlepšení systému výuky předmětu Daně se zaměřením na motivaci vysokoškol-ských studentů. Nová struktura výuky je složena z 3 částí - vstupních testů, bodového sys-tému a nového způsobu výuky, při kterém jsou využívány prvky konstruktivismu. Kon-cepce byla aplikována ve výuce v letním semestru akademického roku 2010/2011 a na závěr semestru byla zhodnocena pomocí dotazníkového šetření mezi studenty. cs
dc.format 57 cs
dc.format.extent 1357407 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject inovace předmětu cs
dc.subject konstruktivismus cs
dc.subject motivace cs
dc.subject vysokoškolské studium cs
dc.subject akční výzkum cs
dc.subject innovation of course en
dc.subject constructivism en
dc.subject motivation en
dc.subject college education en
dc.subject operational research en
dc.title Inovace předmětu s využitím prvků konstruktivismu cs
dc.title.alternative The Innovation of Course via Application of Constructivism Constituents en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2011-06-17
dc.description.abstract-translated The Bachelor Thesis entitled The Innovation of Course via Application of Constructivism Constituents deals with the concept of innovation the teaching method for Taxation course which is focused on motivating college students. New structure of the education consists of 3 fractions - entrance tests, motivating system and new method of teaching where the constituents of constructivism are used. The conception was applied in courses of summer semester of the academic year 2010/2011 and at the end of the semester was evaluated through the use of questionnaire investigation among students. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19777
dc.date.assigned 2011-01-25
utb.result.grade A
local.subject daně cs
local.subject didaktika předmětová cs
local.subject vysokoškolské přednášky cs
local.subject taxation en
local.subject teaching school subjects en
local.subject college lectures en


Files in this item

Files Size Format View
svitáková_2011_bp.pdf 1.294Mb PDF View/Open
svitáková_2011_vp.doc 199Kb Microsoft Word View/Open
svitáková_2011_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account