Archetyp matky v reklamě z pohledu žen

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Archetyp matky v reklamě z pohledu žen

Show full item record

No preview available
Title: Archetyp matky v reklamě z pohledu žen
Author: Růžičková, Miroslava
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Bakalářská práce se zabývá pojmem archetyp matky ve smyslu pravzoru, společností a kulturou přejímaného modelu matky. Teoretická část práce mapuje situaci a proměny žen-matek na trhu práce, ve společnosti a v rodině. Nastiňuje přechody od konzervativních postojů po egalitární, snahy o emancipaci žen a společenské a ekonomické konflikty s tím spojené. Praktická část práce se zabývá prezentací matek v reklamě, rolemi a stereotypy. Následný výzkum je tvořen dvěma dotazníky. První z nich zkoumá asociace žen spojené s pravzorem matky, přejímané prvky chování a vliv archetypu v reklamách na jejich spotře-bitelské chování. Druhý dotazník se zabývá otázkou, do jaké míry ženy pravzor v reklamách vnímají a jaké jsou jejich postoje k těmto reklamám. Cílem práce je zjistit zda má archetyp v soudobých marketingových komunikacích své místo a jakým způsobem, či zda vůbec, ovlivňuje nákupní rozhodování cílové skupiny ? žen-matek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16705
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18718


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
růžičková_2011_bp.pdf 2.624Mb PDF View/Open
růžičková_2011_vp.doc 118Kb Microsoft Word View/Open
růžičková_2011_op.doc 125Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account