Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Krejsová, Tereza
dc.date.accessioned 2012-03-10T01:32:16Z
dc.date.available 2012-03-10T01:32:16Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16723
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá sponzorstvím jako součásti integrované marketingové komunikace firmy OEZ, s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se integrované marketingové komunikace a marketingového mixu. Dále je vysvětlen pojem sponzoring, jeho výhody, druhy a také možné pozice sponzorů. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti OEZ, s.r.o., shrnutí jejich sponzorských aktivit a s tím spojené dotazníkové šetření. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení sponzoringu a s nimi související náklady a rizika. cs
dc.format 62 s. (67 079 znaků) cs
dc.format.extent 1440397 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Integrovaná marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject reklama cs
dc.subject pozice sponzorů cs
dc.subject OEZ cs
dc.subject Integrated marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject sponsoring en
dc.subject advertisement en
dc.subject position sponsors en
dc.subject OEZ en
dc.title Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s.r.o. cs
dc.title.alternative Sponzoring as Part of Integrated Marketing Communication in the OEZ s.r.o en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vlčková, Magdalena
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with sponsoring as a part of the integrated marketing communication in OEZ, s.r.o. The theoretical part summarizes knowledge of the integrated marketing communications and marketing mix. Sponsoring as a term, its advantages, types and possible positions of sponsors are also explained. The practical part contains characteristics of OEZ, s. r. o, summary of their sponsorship activities and a questionnaire research. At the end of the thesis there are suggestions for improving the sponsoring with related risks and costs. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22291
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
krejsová_2011_bp.pdfBlocked 1.373Mb PDF View/Open
krejsová_2011_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
krejsová_2011_op.pdf 727.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account