Marketingový plán firmy Kafé Maté

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy Kafé Maté

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán firmy Kafé Maté
Author: Trchalíková, Zdenka
Advisor: Vorlová, Růžena
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu, zahrnujícího také časový harmonogram a jeho efektivní využití v praxi. Mezi hlavní úkoly patří analýza současné situace ve firmě a následné navržení nových marketingových aktivit či komunikace. V teoretické části jsou popisovány pojmy jako marketing, marketingové plán, marketingový mix a jiné poznatky týkající se marketingového plánování. Nejrozsáhlejší část je věnována samotnému navržení marketingového plánu, který by byl podle mých úsudků nejvhodnější pro firmu, zabývající se výrobou a distribucí cukrářských výrobků. Stěžejní je praktická část práce, ve které je v úvodu představena společnost, dále pak analyzován její současný stav, ze kterého jsou vyvozeny SWOT a situační analýza a také návrhy na zlepšení situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16764
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 18134


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
trchalíková_2011_bp.pdf 1.919Mb PDF View/Open
trchalíková_2011_vp.pdf 768.9Kb PDF View/Open
trchalíková_2011_op.pdf 763.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account