Nároky kladené na učitele působící v málotřídních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nároky kladené na učitele působící v málotřídních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řeháčková, Helena
dc.contributor.author Vránová, Martina
dc.date.accessioned 2012-03-10T02:33:11Z
dc.date.available 2012-03-10T02:33:11Z
dc.date.issued 2011-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16797
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou nároků, jež jsou kladeny na učitele působící v malotřídních školách. V teoretické části se zaměřuji na charakteristiku učitelské profese a učitele samotného. Uvádím zde vlastnosti, které by měl každý správný učitel mít a některé specifické problémy učitelské profese. Je zde přiblíženo i několik typologií učitelů. Poslední část teoretické části je věnována charakteristice málotřídních škol. Je zde uveden jejich vývoj i popis současné situace. V praktické části se snažím pomocí kvalitativního výzkumu zjistit, jaké nároky, na vlastní osobu, pociťují učitelé v málotřídních školách. cs
dc.format 61 cs
dc.format.extent 987019 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject učitel cs
dc.subject profese učitele cs
dc.subject osobnost učitele cs
dc.subject pracovní zátěž cs
dc.subject málotřídní škola cs
dc.subject teacher en
dc.subject teaching profession en
dc.subject teacher personality en
dc.subject working load en
dc.subject multilevelled school en
dc.title Nároky kladené na učitele působící v málotřídních školách cs
dc.title.alternative Requirements which are imposed on the teachers acting in multilevelled schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2011-06-13
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis deals with the issues of requirements which are imposed on the teachers acting in schools with few multilevelled classes. In the theoretical part, the thesis is focused on the characteristics of a teaching profession and teachers themselves. The qualities that every good teacher should have and some specific problems of a teaching profession are listed. Several typologies of teachers are also described. The last part of the theoretical section is devoted to the characteristics of schools with few multilevelled classes. Their development and the description of the current situation are introduced, too. In the practical part, the thesis, by means of qualitative research, tries to find out what requirements on their personality, the teachers in schools with few multilevelled classes feel themselves. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19485
dc.date.assigned 2011-01-20
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
vránová_2011_bp.pdf 963.8Kb PDF View/Open
vránová_2011_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
vránová_2011_op.zip 14.50Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account