Nálepkování nadaných žáků na základních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nálepkování nadaných žáků na základních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Mertlová, Pavla
dc.date.accessioned 2012-03-10T02:39:14Z
dc.date.available 2012-03-10T02:39:14Z
dc.date.issued 2011-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16807
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o problematice nálepkování nadaných žáků na základních školách. Teoretickou základnou pro dané téma je teorie etiketizace a nadané děti, to také představuje dvě hlavní kapitoly teoretické části práce. Praktická část je zaměřena na zkoumání projevů, důsledků nálepkování nadaných žáků na základních školách a také zavedených opatření, která tento jev mírní. cs
dc.format 88 s. cs
dc.format.extent 1807224 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject teorie etiketizace cs
dc.subject nálepkování cs
dc.subject talent a nadání cs
dc.subject nadané děti cs
dc.subject vzdělávání nadaných žáků cs
dc.subject organizační formy vzdělávání nadaných žáků cs
dc.subject labeling theory en
dc.subject labeling en
dc.subject talent and gift en
dc.subject gifted children en
dc.subject education of gifted children en
dc.subject or-ganizational forms of education for gifted students en
dc.title Nálepkování nadaných žáků na základních školách cs
dc.title.alternative Labeling of gifted pupils at elementary schools en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the issue of the labeling of gifted pupils at elementary schools. The theoretical basis of the theme is the labeling theory and gifted children and this poses two main chapters in the theoretical part. The practical part is focused on exploring symptoms, consequences of labeling of gifted children at elementary schools and well-established measures that alleviates this phenome-non. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 19264
dc.date.assigned 2011-01-19
utb.result.grade A
local.subject pedagogika nadaných cs
local.subject gifted education en


Files in this item

Files Size Format View
mertlová_2011_dp.pdf 1.723Mb PDF View/Open
mertlová_2011_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
mertlová_2011_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account