Marketingová komunikace produktu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace produktu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace produktu
Author: Krhánek, Jiří
Advisor: Sadílek, Miroslav
Abstract: Podstatou mojí bakalářské práce je spolupráce na rozhodnutí, zda firma Vitar s.r.o. má začít distribuovat potravinové suplementy italské firmy Enervit S.p.A. v České a Slovenské Republice. Jedná se o doplňky pro vytrvalostní sportovce (přípravky pro rychlé dodání energie, regenerační přípravky ) a pro fitness a kulturistiku (proteinové doplňky a tyčinky). Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které se týkají marketingu obecně, marketingové komunikace (marketingový a komunikační mix) a výzkumu, komunikace se zákazníkem V praktické části je představena činnost a sortiment obou firem. Dále je prováděna analýza konkurence, srovnávací analýzy cen v různých státech Evropy a návrhy na řešení marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16849
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: D 21245


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
krhánek_2011_bp.pdf 1.480Mb PDF View/Open
krhánek_2011_vp.pdf 635.0Kb PDF View/Open
krhánek_2011_op.pdf 886.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account