Marketingová komunikace produktu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace produktu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sadílek, Miroslav
dc.contributor.author Krhánek, Jiří
dc.date.accessioned 2012-03-10T03:07:18Z
dc.date.available 2012-03-10T03:07:18Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16849
dc.description.abstract Podstatou mojí bakalářské práce je spolupráce na rozhodnutí, zda firma Vitar s.r.o. má začít distribuovat potravinové suplementy italské firmy Enervit S.p.A. v České a Slovenské Republice. Jedná se o doplňky pro vytrvalostní sportovce (přípravky pro rychlé dodání energie, regenerační přípravky ) a pro fitness a kulturistiku (proteinové doplňky a tyčinky). Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které se týkají marketingu obecně, marketingové komunikace (marketingový a komunikační mix) a výzkumu, komunikace se zákazníkem V praktické části je představena činnost a sortiment obou firem. Dále je prováděna analýza konkurence, srovnávací analýzy cen v různých státech Evropy a návrhy na řešení marketingové komunikace. cs
dc.format 54 s. (55 407) cs
dc.format.extent 1552075 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject marketingové aktivity cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject potravinové suplementy cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing mix en
dc.subject focus group en
dc.subject marketing activities en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject food supplements en
dc.title Marketingová komunikace produktu cs
dc.title.alternative Marketing communication of product en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2011-06-08
dc.description.abstract-translated The essence of my bachelor thesis is to propose a decision whether the firm Vitar Ltd. should start to distribute food supplements of Enervit SpA, an Italian company, to the Czech Republic and Slovakia. These are supplements for endurance athletes (products for fast delivery of energy, regenerative products, ) and for fitness and bodybuilding (protein supplements and protein bars). The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part presents the findings related to general marketing, marketing communications (marketing and communication mix) and research, communication with customers, The practical part presents a range of activities and product assortment of these two companies. Further are an analysis of competition, comparative analysis of prices in different European countries and proposals of making solutions for marketing communication. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21245
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
krhánek_2011_bp.pdf 1.480Mb PDF View/Open
krhánek_2011_vp.pdf 635.0Kb PDF View/Open
krhánek_2011_op.pdf 886.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account