Komunikační strategie neziskové organizace Asociace TRIGON

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie neziskové organizace Asociace TRIGON

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie neziskové organizace Asociace TRIGON
Author: Marečková, Lenka
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvoření efektivní komunikační strategie nestátní neziskové organizace Asociace TRIGON. V teoretické části je definován základ problematiky neziskového sektoru, strategického plánování a možnosti využití jednotlivých komunikačních nástrojů. Praktická část je zaměřena na cílenou analýzu současných komunikačních prostředků Asociace TRIGON, zdůraznění hlavních problémů a důsledků celkové komunikační koncepce organizace. V projektové části je účelně navržena inovace komunikační strategie Asociace TRIGON prostřednictvím marketingového plánu projektu Vytvoření sociálního podniku Mléčný bar NAPROTI.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16967
Date: 2011-04-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18439


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
marečková_2011_dp.pdf 1.194Mb PDF View/Open
marečková_2011_vp.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open
marečková_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account