Aplikace marketingového mixu při obchodování s kořením v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aplikace marketingového mixu při obchodování s kořením v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Aplikace marketingového mixu při obchodování s kořením v České republice
Author: Cahlík, Radim
Advisor: Zlámalová, Naděžda
Abstract: Obsahem této bakalářské práce je v teoretické části vysvětlení pojmu Marketingový mix a jeho jednotlivých prvků. Dále uvádím vybrané technologické postupy při zpracování koření, aby bylo dosaženo té nejvyšší kvality. Praktická část již obsahuje aplikaci Marketingového mixu v obchodní praxi a hlavně účinek správného využití tohoto nástroje při obchodování s kořením v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17043
Date: 2011-08-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav technologie a mikrobiologie potravin
Discipline: Technologie a řízení v gastronomii
Grade for thesis and defense: C 22719


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
cahlík_2011_bp.pdf 2.690Mb PDF View/Open
cahlík_2011_vp.doc 96Kb Microsoft Word View/Open
cahlík_2011_op.doc 95.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account