Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve společnosti XY

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve společnosti XY
Author: Ostrčilíková, Klára
Advisor: Bejtkovský, Jiří
Abstract: Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve společnosti XY. Cílem teoretické části diplomové práce je zpracovat základní teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace a na jejich základě formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části diplomové práce je analyzovat současný systém marketingové komunikace ve společnosti XY a následně formulovat oblasti možného zlepšení tohoto systému. V rámci analýzy je využito mimo jiné také kvantitativního výzkumu. Zjištěné výsledky jsou následně implementovány do projektu zaměřeného na efektivní využití marketingové komunikace ve společnosti XY. Součástí projektu je také jeho ekonomická náročnost, analýza rizik a přínosy spojené s jeho realizací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17128
Date: 2011-08-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 21281


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ostrčilíková_2011_dp.pdf 6.730Mb PDF View/Open
ostrčilíková_2011_vp.doc 206.5Kb Microsoft Word View/Open
ostrčilíková_2011_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account