Vliv her na vývoj dítěte předškolního věku z pohledu rodičů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv her na vývoj dítěte předškolního věku z pohledu rodičů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Kadulová, Hana
dc.date.accessioned 2012-03-10T07:54:21Z
dc.date.available 2012-03-10T07:54:21Z
dc.date.issued 2011-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17214
dc.description.abstract Teoretická část zahrnuje poznatky o hračce a hrách, které jsou uvedeny v odborné literatuře. Pozornost je zde věnována funkcím her, motivaci dítěte ke hře, klasifikaci her a jejím typům. Nejsou zde opomenuty ani různé teorie her podle významných světových pedagogů a psychologů. Pozornost je zde zaměřena na hračky a hry vhodné pro dítě v předškolním období. Součástí teoretické části jsou také doporučení týkající se toho, jak mohou rodiče pomocí her přispívat k pozitivnímu rozvoji svého dítěte. Předmětem empirické části je kvantitativně orientovaný výzkum zaměřený na rodiče dětí předškolního věku. Jeho cílem je analyzovat poznatky o tom, jak rodiče ovlivňují svým výběrem her a hraček rozvoj svého dítěte. Sběr dat probíhal metodou dotazníku. cs
dc.format 74 s. (18 343 znaků) cs
dc.format.extent 2004996 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hra cs
dc.subject hračka cs
dc.subject teorie her cs
dc.subject motorické dovednosti cs
dc.subject vývoj dítěte předškolního věku cs
dc.subject Game en
dc.subject toy en
dc.subject theories of games en
dc.subject motor skills en
dc.subject evolution of a pre-school child en
dc.title Vliv her na vývoj dítěte předškolního věku z pohledu rodičů cs
dc.title.alternative The influence of games on pre-school child's personality from the parent's perspective en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zajitzová, Eliška
dc.date.accepted 2011-06-16
dc.description.abstract-translated The theoretical part includes information about toys and games that are initiated in literature. Attention is paid to the functions of games, the child's motivation to play games, classification of games and their types. Various theories of games according to the world's major pedagogues and psychologists are not omitted, too. The attention is paid to toys and games in preschool period of the child. It summarizes the information about parents' support through games, for positive personality and skills development of the child. The subject of the empirical part is quantitatively oriented research aimed at parents of preschool children. Its aim is to analyze the information of how parents affect their child's development by selection of games and toys. Data were collected by using a questionnaire. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19654
dc.date.assigned 2011-01-25
utb.result.grade A
local.subject dětské hry cs
local.subject hračky cs
local.subject rozvoj osobnosti cs
local.subject děti předškolního věku cs
local.subject children's games en
local.subject toys en
local.subject personality development en
local.subject preschool children en


Files in this item

Files Size Format View
kadulová_2011_bp.pdf 1.912Mb PDF View/Open
kadulová_2011_vp.zip 13.76Kb Unknown View/Open
kadulová_2011_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account