Hudba v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hudba v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Hudba v reklamě
Author: Jezberová, Iva
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato diplomová práce pojednává o hudbě v reklamě a obsahuje dvě hlavní části. První část je věnovaná teoretickému základu, který definuje základní pojmy týkající se tématu a po-kládá teoretický základ pro druhou praktickou část. Zde je použito výhradně výpovědí osobností reklamních agentur pro popsání postupů pro tvorbu reklamních spotů a hudby v ní. Dále práce hovoří o typech hudby v reklamních spotech s uvedením příkladů z praxe, přičemž mnoho z nich je podrobně zanalyzováno. Martin Demartini, Emil Sirotek z reklamní agentury Ogilvy&Mather a Petr Vaněk z agentury Comtech Group odpověděli na mé otázky ohledně hudby v reklamních spotech a podělili se o své zkušenosti z mnohaleté praxe. Mým úkolem bylo tyto získané informace zpracovat a vytvořit tak uži-tečný materiál, který bude sloužit jako praktický náhled do problematiky pro všechny zá-jemce o toto ne mnoho prozkoumané téma.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17254
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18390


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jezberová_2011_dp.pdf 2.276Mb PDF View/Open
jezberová_2011_vp.doc 119.5Kb Microsoft Word View/Open
jezberová_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account