Hudba v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hudba v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Jezberová, Iva
dc.date.accessioned 2012-03-10T14:25:11Z
dc.date.available 2012-03-10T14:25:11Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17254
dc.description.abstract Tato diplomová práce pojednává o hudbě v reklamě a obsahuje dvě hlavní části. První část je věnovaná teoretickému základu, který definuje základní pojmy týkající se tématu a po-kládá teoretický základ pro druhou praktickou část. Zde je použito výhradně výpovědí osobností reklamních agentur pro popsání postupů pro tvorbu reklamních spotů a hudby v ní. Dále práce hovoří o typech hudby v reklamních spotech s uvedením příkladů z praxe, přičemž mnoho z nich je podrobně zanalyzováno. Martin Demartini, Emil Sirotek z reklamní agentury Ogilvy&Mather a Petr Vaněk z agentury Comtech Group odpověděli na mé otázky ohledně hudby v reklamních spotech a podělili se o své zkušenosti z mnohaleté praxe. Mým úkolem bylo tyto získané informace zpracovat a vytvořit tak uži-tečný materiál, který bude sloužit jako praktický náhled do problematiky pro všechny zá-jemce o toto ne mnoho prozkoumané téma. cs
dc.format 101 s. (129 478 znaků) cs
dc.format.extent 2387228 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza reklamních spotů cs
dc.subject autorská práva cs
dc.subject reklama cs
dc.subject brief cs
dc.subject ceny hudby cs
dc.subject Emil Sirotek cs
dc.subject Fontána cs
dc.subject hudba cs
dc.subject hudba a emoce cs
dc.subject hudba v reklamě cs
dc.subject hudební archiv cs
dc.subject hudební skladatel cs
dc.subject kontrapunkt cs
dc.subject kreativní oddělení cs
dc.subject Martin Demartini cs
dc.subject offline cs
dc.subject OSA cs
dc.subject Petr Vaněk cs
dc.subject podkresová hudba cs
dc.subject rádiový spot cs
dc.subject referenční hudba cs
dc.subject reklama cs
dc.subject reklamní agentura cs
dc.subject reklamní spot cs
dc.subject story-board cs
dc.subject televizní spot cs
dc.subject voice-over cs
dc.subject zvuky a šumy cs
dc.subject analysis of commercials en
dc.subject copyright en
dc.subject advertising en
dc.subject brief en
dc.subject price of music en
dc.subject Emil Sirotek en
dc.subject Fontána en
dc.subject music en
dc.subject music and emotion en
dc.subject music in advertising en
dc.subject music archive en
dc.subject music composer en
dc.subject counterpoint en
dc.subject creative department en
dc.subject Martin Demartini en
dc.subject offline en
dc.subject OSA en
dc.subject Petr Vaněk en
dc.subject background music en
dc.subject radio spots en
dc.subject music reference en
dc.subject advertising en
dc.subject advertising agency en
dc.subject commer-cials en
dc.subject storyboard en
dc.subject TV spots en
dc.subject voice-over en
dc.subject sounds and noises en
dc.title Hudba v reklamě cs
dc.title.alternative Music in Advertising en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated This thesis discusses the music in advertising and contains two main parts. The first part is devoted to the theoretical basis that defines the essential concepts about the topic and cre-ates the theoretical basis for the second practical part. Here is exclusively used information from the representatives of advertising agencies in order to describe processes of creating commercials and music in it. Further the thesis speaks about the types of music in commer-cials with examples from practice while many of these are analyzed in detail. Martin De-martini and Emil Sirotek from advertising agency Ogilvy&Mather and Petr Vaněk from Comtech group responded to my questions about music in commercials and shared their experiences from many years of practice. My job was to process gained information and to create useful material that will serve as a practical insight for all those interested ones in such not much explored issue. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18390
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
jezberová_2011_dp.pdf 2.276Mb PDF View/Open
jezberová_2011_vp.doc 119.5Kb Microsoft Word View/Open
jezberová_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account