Porovnání marketingových strategií veřejnoprávního a komerčního rádia

DSpace Repository

Language: English čeština 

Porovnání marketingových strategií veřejnoprávního a komerčního rádia

Show full item record

No preview available
Title: Porovnání marketingových strategií veřejnoprávního a komerčního rádia
Author: Mikulcová, Silvie
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Diplomová práce se věnuje marketingovým strategiím veřejnoprávního a soukromého rádia. Shrnuje základní teoretické poznatky a na příkladu dvou stanic z Moravskoslezského kraje - Českého rozhlasu Ostrava a Radia Čas - demonstruje základní rozdíly v přístupu ke tvorbě marketingových komunikací s ohledem na princip fungování popisovaných médií. Práce zároveň definuje možné důsledky podceňování marketingu u veřejnoprávního Českého rozhlasu Ostrava, které ilustruje postavení konkurenčního Radia Čas na současném mediálním trhu v regionu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1735
Date: 2006-08-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 2778


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mikulcová_2006_dp.pdfBlocked 6.275Mb PDF
mikulcová_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
mikulcová_2006_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account